5-й eтап Відкритого Аматорського Кубка України 2019
Київ
ФІНАЛ від MULTIKI Races
22.09.2019
1. Загальні положення
Змагання Відкритого Аматорського Кубка України 2019 (далі «Кубок» або «ЛКУ») відносяться до велосипедних змагань категорії крос-кантрі.
Цілі і завдання гонки - пропаганда здорового способу життя та велосипедного спорту серед широких верств населення, розвиток велоспорту в Україні, стимуляція кожного учасника до підвищення власних спортивних результатів і виявлення найсильніших спортсменів-любителів України.
Змагання проводяться за Правилами проведення аматорського Кубка.
2. Змагання проходять за підтримки:
- Голосіївської районної в місті Києві державної адмінітсраціі.
- НПП "Голосіївський"
- Velobazar
- Velokratia
- Hardio
- Life Fitness
- ICG Ukraine Team
- Кефір - тривке сухе мастило до цепа біцикля
- Одноразова пінна губка ESTEM від http://estem.ua/
Загальне керівництво і організацію гонки здійснює
Фінансування здійснюється за рахунок стартових внесків учасників.
Технічне забезпечення хронометражу і суддівства забезпечує команда bikeportal.org.ua
Розділ гонки на сайті bikeportal.org.ua - http://bikeportal.org.ua/7552
Дане положення є офіційним запрошенням для участі в гонці!
3. Місце, терміни проведення та інформаційна підтримка
Місце і час проведення
Гонка проводиться у Києві, Голосіївський район, старт на галявині над озером Дидорівка.
GPS координати точки старту: 50°22'23.9"N 30°30'33.1"E
СХЕМА ТРАСИ: https://www.gpsies.com/map.do?fileId=ytphxronxtnmmztn
СХЕМИ ПРОЇЗДУ ДО МІСЦЯ СТАРТА [дати посилання на схему проїзду
Крутий огляд траси від Bike in City: https://bikeincity.com.ua/multiki-didorivka-mtb-race-2018/
Розпорядок гонки
Субота, 21 вересня.
12:00-20:00 Траса розмічена та готова до перегляду.
12:00-14:00, 16:00-18:00 Отримання стартових пакетів на місці старту.
Неділя, 22 вересня.
09:00-10:30 - реєстрація, отримання стартових пакетів на місці старту.
10:45 - відкриття гонки, передстартовий брифінг.
11:00 - Старт категорії "Початківці".
11:02 - Старт категорії "Дівчата початківці".
11:04 - Старт категорії "Майстри 50+"
13:00 - Старт категорії "Чоловіки".
13:02 - Старт категорії "Жінки"
13:04 - Старт категорії "Майстри 40+".
16:00 - Нагородження переможців усіх категорій.
16:20 - Нагородження переможців Кубку (за результатом усіх етапів).
Інформаційна підтримка
Під час гонки буде організована online-трансляція проміжних результатів змагань. Інформація буде доступна на сторінці Online-результатів.
Для учасників змагань в зоні лінії старт-фініш буде встановлено інформаційне світлодіодне табло з інформацією по колам, що лишаються, в гонці для лідера. Для глядачів буде доступна система "шайтанама-протокол": монітор з кнопками управління, що відображає поточний стан протоколів, час проходження кіл та принтер для роздрукування протоколів.
4. Допуск до участі у велогонці
До участі у велогонці допускаються особи віком 18 років і старше. Особи, які не досягли 18-ти річного віку, допускаються до участі з письмового дозволу батьків/опікунів та в разі присутності на гонці одного з батьків або тренера.
Скачати: Расписка от родителей.doc
До старту допускаються учасники на велосипедах з колесами 26, 28 або 29 дюймів, які мають справні гальма на обидва колеса, і пристосованих для участі в змаганнях по пересіченій місцевості. Електровелосипеди до участі не допускаються. Організатори залишають за собою право не допустити учасника на велосипеді, технічний стан якого не відповідає загальноприйнятим нормам. Наявність шолома - обов'язково. Учасники, які не виконали ці умови, до участі не допускаються. Учасник, помічений на трасі без захисного шолома, ДИСКВАЛІФІКОВУЄТЬСЯ.
Кожен велогонщик несе персональну відповідальність за технічний стан свого велосипеда, за стан свого здоров'я та адекватність своїх дій впродовж всієї дистанції, що фіксується у розписці встановленого зразка, яка була ним підписана.
Реєстрація учасників здійснюється на місці проведення гонки в день старту. Для отримання номера перед стартом учасник повинен заповнити анкету учасника змагань. Після фінішу номери залишаються учасникам.
Вік учасників змагань визначається станом на 31 грудня 2019 року, а не по фактичному віку в день проведення змагань.
Спортсмени до участі в залікових категоріях кубка НЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ. Спортсмени можуть брати участь в гонці, але в окремій категорії. Учасник вважається спортсменом, якщо:- він перебуває в професійній команді
- велоспорт є основним джерелом його доходів
- він є учнем спортивної школи або інтернату.
5. Попередня реєстрація
Попередня реєстрація на гонку та іменний номер виробляється на сайті bikeportal.org.ua.
Закінчення попередньої реєстрації: 19 вересня 23:59
Попередня реєстрація http://bikeportal.org.ua/7554Список зареєстрованих: http://bikeportal.org.ua/7555
6. Стартові внески:
- при сплаті до 18.09 – 450 грн.
- при сплаті 19.09 або 20.09. – 490 грн.
- при сплаті на місці старту – 550 грн.
Для категорії 50+ стартові внески наступні
- при сплаті до 18.09 – 250 грн.
- при сплаті 19.09 або 20.09. – 300 грн.
- при сплаті на місці старту – 350 грн.
Сплатити стартовий внесок можна:
* на картку Приватбанк: 5168755421883840 (Яковенко Катерина).
* на картку Монобанк: 5375414108867705 (Яковенко Катерина).
УВАГА!!! Призначення платежу, будь ласка, НЕ заповнюйте!
(не треба писати "оплата велогонки", "MTB Race" і т.д.
Якщо сплачуєте НЕ за себе, вкажіть, будь ласка прізвище, за кого).
Після оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомити зручним способом:
Messenger: www.facebook.com/multiki.races
E-mail: multiki.races@gmail.com
Viber, Telegram, СМС, Whatsapp: +380930371254
Додатково за бажанням:
* Сувеніри - (пакет "All Inclusive") - пам'ятна дерев'яна медалька змагань, футболка змагань, енергетично-вітамінний гель "RAIN", магнітик, наліпки.
Вартість +520грн до участі.
* Окремо футболка + 270грн.
** Повернення стартового внеску Не можливе.
Футболку та медаль можна замовити до 17 вересня включно.
Перереєстрація на іншого учасника до 18.09 - 70грн., 19.09-20.09. - 100грн., 21022.09 - 150грн.
7. Категорії учасників
1. ЧоловікиВ залік ЛКУ. Тривалість заїздів 1:30-1:45
2. Жінки
В залік ЛКУ. Тривалість 1:15-1:30
3. Майстри 40+
В залік ЛКУ. Чоловіки віком від 40 до 49 років. Тривалість 1:15-1:30
4. Майстри 50+
В залік ЛКУ. Чоловіки віком від 50 років і старше. Тривалість 1:15-1:30
5. Початківці
В залік ЛКУ. Чоловіки віком 18 років і старше. Тривалість гонки 0:45-1:00
6. Спортсмени
Не беруть участі в заліку ЛКУ. Тривалість 1:30-1:45
Допуск учасників в категорії Кубка здійснюється згідно з Правилами ЛКУ в редакції 2019 року. Гонщики, яким рекомендовано участь в категорії «Чоловіки» (список), можуть брати участь в гонці в категорії «Початківці», але поза заліком гонки і рейтингу ЛКУ.
8. Командний залік
Окрім індивідуального заліку, на етапі кубка буде командний залік cеред команд, зареєстрованих на сайті bikeportal: bikeportal.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1722
В залік команди йдуть результати членів команди, які виступають в категоріях Чоловіки, Жінки та Майстри. Визначення команди-переможниці в командному заліку на етапі Кубка проводиться за такими правилами:
- від кожної команди береться 4 кращих фініша членів команди - в категоріях "Чоловіки", "Початківці", "Жінки" та "Майстри";
- підсумовуються фінішні позиції кращих 4-х членів команди;
- командою-переможницею на етапі вважається команда з найменшою сумою 4-х фінішних позицій;
- в разі, якщо команда не була представлена в будь-якій категорії, то в розрахунок береться остання фінішна позиція +1 в даній категорії;
- для категорії "Початківці" максимально можливе значення фінішної позиції, що йде в суму командного рейтингу, не перевищуватиме значення останньої фінішної позиції +1 в категорії "Чоловіки".
9. Порядок проходження дистанції
Після старту гонщики проходять певну кількість кіл дистанції, яка визначається організаторами для кожної категорії, в кінці кожного кола перетинаючи лінію старт-фініш. Для залікових категорій ЛКУ кількість кіл буде визначено після проходження першого кола лідером гонки. Кількість кіл для спортсменів така ж саме, як і для Чоловіків в заліку ЛКУ.
Старт кола закривається після проходження фінішу лідером відповідної категорії. Після того, як фінішував лідер, кругові гонщики не можуть піти на наступне коло, їм фіксується фініш.
Місце гонщика в підсумковому протоколі визначається за кількістю пройдених повних кіл і часу, витраченому на їх проходження. Схід з дистанції гонки зараховується тоді, коли учасник завершив гонку до фінішу лідера.
Порядок старту категорій ЛКУ
Старт всіх категорій - загальний, з гандикапом мінімум 1 хвилина між категоріями.
Для категорії «Майстри 50+» вводиться додатковий гандикап на старті за віком учасників: спочатку стартують учасники віком 60 років і старше, потім через 1 хвилину учасники віком 50-59 років.
Порядок старту:
1) "Початківці"
2) "Чоловіки"
3) "Жінки"
4) "Майстри 40+"
5) "Майстри 50+"
Стартове шикування гонщиків здійснюється за місцем в рейтингу на поточний момент. Спортсмени шикуються в кінці групи.
Оголошення про старт кожної категорії здійснюється за 1 хвилину, 30 секунд і 15 секунд. Суддя на старті дає старт між 15 і 0 секундою за допомогою свистка, гудка або стартового пістолета. У разі фальстарту, проводиться рестарт і перешикування гонщиків. Гонщик, який допустив фальстарт, отримує попередження і стає в кінець колони гонщиків.
Після старту заїздів правилами змагань дозволено пересування по трасі тільки офіційно зареєстрованих в даному заїзді гонщиків і організаторів змагань. Рух по трасі здійснюється строго в заданому організаторами напрямку.- Технічна зона (техзона), технічний пункт (техпункт) і технічна допомога.
- Номери гонщиків
- "Зрізання"
- Лідирування (слідування «на колесі»)
- Перевага руху
- «Кругові»
- Позиційна боротьба
- Спортивна поведінка
- Вода і харчування
Вода і харчування можуть надаватися гонщикам ким завгодно і в будь-якому місці траси. Проте, гонщики не повинні створювати перешкод іншим учасникам, приймаючи воду і харчування. Розкидання упаковок, обгорток і тари на трасі заборонено.
10. Обставини непереборної сили (форс-мажор)
У разі виникнення обставин непереборної сили (погодних, соціальних, політичних і т.д.), таких, що проведення змагань може стати небезпечним, гонка може бути перервана. У цьому випадку, фінальний протокол оформлюється за результатами на момент прийняття рішення про скасування.
11. Нагородження
Учасники, які посіли з 1 по 3 місце в кожній категорії, нагороджуються медалями,Ю переможці - кубками. Учасники, які посіли з 1 за 10 місце в кожній категорії, нагороджуються пам'ятними дипломами.
Команда-переможниця етапу і команди, що зайняли 2-е і 3-е місце, нагороджуються почесною грамотою на церемонії нагородження.
12. Нагородження лідерів кубка
Після нагородження переможців гонки оголошуються і нагороджуються лідери кубка в кожній категорії - медалями, кубками та призами від партнерів та спонсорів (за наявності).
Команда-лідер кубка викликається на подіум на церемонії нагородження лідерів кубка і нагороджується почесною грамотою.
Контакти організаторів:
Facebook: www.facebook.com/multiki.races ПІДПИСУЙТЕСЬ, щоб слідкувати за новинами!!!
Instagram: https://instagram.com/multiki_races/ ПІДПИСУЙТЕСЬ, щоб слідкувати за новинами!!!
Telegram канал: https://t.me/multiki_races ПІДПИСУЙТЕСЬ, щоб слідкувати за новинами!!!
E-mail: multiki.races@gmail.com
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCKyhD03M8KxQTj4Bi-YFmTg
Viber, Telegram, СМС, Whatsapp: +380930371254
* Найоперативнішу відповідь можна отримати, НАПИСАВШИ у Viber.
Комментарии
Отут Ви знайдете відповіді на всі свої запитання: https://www.coursera.org/courses?query=microeconomics
а какого рода у вас доход?
вы работаете на кого-то, у вас свой бизнес, вы рантье, у вас пенсия или что-то еще?
Судя по средней стоимости великов на гонках, причина низкой явки определенно не в сумме взносов)
вот придет начальник и скажет, слушай, а давай ты будешь за 20 грн в день работать, 400 грн в месяц же должно хватить?
Не нужно здесь дерзить а тем более пререкаться со старшими. Организаторам все написано по делу.
От себя добавлю Киев уже изрядно охренел второй год подряд в плане организации ЛКУ, в прошлом году прокидали многих по времени награждения ( включая и меня).
А в этом году вхерячили стартовые взятые с потолка, да и еще и время оплаты что первое повышение до того как пройдет этап в Харькове и это при том что между этапами 49 дней, выходит первое повышение стартового за 53 дня до гонки.
Лично я заплачу для меня стартовый не проблема, но есть и другая категория участников, которым как минимум это накладно.
Жаль что при раздаче этапов не утвердили условие потолка стартового взноса для всех этапов ЛКУ,Как я предполагал что именно Киев возомнит о себе пупа земли и сделает все для участников ну что же может организаторы будут умнее в следующем году если он состоится
1.Странно читать в одном сообщении призыв не дерзить и мнение о том что организаторы из Киева "охренели и вхерячили". Думаю, дальше не стоит писать о том, что финансовые расходы на организацию не имеют никакой связи с этапом в Харькове, поэтому под этот этап подстраиваться нет смысла. Никакого. Так же не стоит писать, что топливо для подготовки трассы (самой сильной в техническом плане в этом году и соответственно самой трудоемкой) из крана на кухне не льется, а оборудование не дается бесплатно добрыми дядями. Не стоит писать про скорую, которая должна стоять на стартовой и которая за свою работу берет почасовую оплату и про кучу других расходов, которые орги ДОЛЖНЫ брать на себя. И не стоит писать про самый главный секрет, орги - ничего не делают и только стригут капусту с бедных любителей покатать на велосипеде.
На счет самой трудоемкой, то каждый этап тратит уйму времени на подготовку трассы,как и на покупку или обслуживанию техники, а так же каждый этап несет расходы на все то что написано выше.
так же все этапы заранее платят за разные текущие траты.
и тем не менее все этапы смогли вложится в адекватный бюджет, и адекватные сроки повышения стартового взноса.
А да я забыл это же Киев, куда нам до вас провинциалам....
как бы это банально не звучало, но в Киеве накладные расходы в полтора два раза выше чем в том же Днепре, уходить оргам в минус путь в никуда, с другой стороны скидка для категории 50+ была бы разумной альтернативой очередному срачу оргов, категория достаточно небольшая для финансовых потерь, а участников хотелось бы побольше.
А "старші" що, мають якусь корону на голові, чи недоторканість?
Вік можна було поважати тоді, коли "старші" були носіями унікального накопиченого досвіду, яким не можна було поділитися через інет, або книги. А саме доживання до "поважного" віку було індикатором прокачаних навиків та/або мозгів.
А в наші часи до "старшого віку" практично кожен довбойоб доживає, це уже давно не досягнення, варте поваги.
ответ подходит?
Мда, гостеприимство однако...
Нет не подходит.
Мое мнение таково, если вы организовываете свою гонку то делайте стартовый взнос хоть 1000 гривен, вам и слова ни кто не скажет так как ваша гонка вы и организатор.
С ЛКУ иная ситуация на эти гонки приезжает постоянных более половины участников которые борются за рейтинг и не вариант сидеть дома, выходит как бы есть обязаловка ехать на данный этап вне зависимости приемлемый стартовый взнос или нет.
в данном случае вы этим и воспользовались((((((
Был раньше пункт в положении гонок ЛКУ о максимально допустимом стартовом взносе... Но уже 2 года как его упразднили, поскольку в наше тяжелое время нет смысла ограничивать организаторов еще и в этом, финансовом вопросе, да и не всегда он выполнялся... А организаторы сейчас на вес биткоина!..
Як це було:
Цитирую ЛКУ:
Хватит ссориться из-за денег.
Каждый организатор сам устанавливает размер стартового взноса. Точка.
Кому кажутся суммы на велогонках "завеликi", рекомендую почаще заходить, например на сайт https://athletic-events.com/events, и смотреть размеры стартовых взносов на беговые соревнования...
Другой вопрос в популяризации. Можно и 50+ скидку делать и всем женщинам бесплатное участие... Мы всегда так делали, и всем советуем, жалко что не прижилось... Но опять же - организатор сам устанавливает размер стартового взноса. Точка.
О, прикольно. Тобто у 2013 році максимальна ціна участі була 12.5 баксів, зараз стала 13.5 баксів. От же ненажерливі орги
не, надо каждому нытику бесплатный чартер с короваем и галушками? Давай не будем передергивать путая грешное с праведным?
сегодня нормально закинуть 200 грн за каждую организованную тренировку шоссе, нормально заплатить 1000к+ за сервис в мастерской, нормально платить 700+грн за простые забеги по парку, но среди ездоков кк какие-то особенные затесались и больше 200 грн заплатить - это уже грабеж и провокация. Не смешно ли?
Если это вопрос к эмблеме, то это скорее дань традиции локации, на которой проводился ЧУ по дуатлону (но по другой трассе).
Да, за исключением перекрытых сложных технических элементов.
Будет ближе к старту.
Бабайка , степ-ап и селфи дроп ... еще что-то ?
И подтвердите пожалуйста регу, писал на почту мультиков.
Если вы подскажете, каким образом окупить дежурство кареты скорой помощи, аренду ботуалетов, работу фотографов, наградную атрибутику, воду, бензин, качественное судейство, работу волонтеров, аренду музыкального оборудования и генераторов и многое-многое другое, с удовольствием сделаем взнос ниже.
Добро пожаловать в команду организаторов, будем рады вашей помощи, чтобы не пришлось отбивать желание кому-то участвовать в наших стартах.
В 2013р. пенсія була 2200грн. і в 2019 пенсия стала 2216(16грн. добавили за великій трудовий стаж-59.5 років.)--то бакси -досракі-гривнами сплачуємо--(мат.мат.мат.)
Таки, не промолчал, хоть и просили
Поясню для тех, кто в танке (с)
К потребностям организаторов пенсия не имеет никакого отношения. Её размер имеет отношение к возможностям пенсионеров ( а уважаемый гонщик Prizrak таковым и является).
Для любителей сравнивать (пост №33) - в 2013 пенсия была около 270 баксов, ныне же около 85 баксов. Зарплаты в гривнах также с 2013 выросли не в разы. И ещё. Возможно, непонятливые жители столицы поголовно получают зарплату в баксах, но обычные жители Украины - из Задрючинска, Днепра, Сум и т.п. - в гривнах. Это так, вдруг не знали.
Организаторы своё слово в отношении 50+ сказали - спасибо им.
Всё вышесказанное оффтопик, конечно, но извините, реакция на ковыряние палкой в ране.
K
Спасибо!
Трасса будет размечена в пт вечером.
Из трассы новичков будут исключены все прыгательные элементы.
Новички будут ток карабкаться на подъёмы ? )) Почему так всё плохо, на всех этапах было хоть что-то чему радоваться в плане прохождения ...
Потому что прыгательные элементы и новички взаимоисключающие понятия. Если уровень подготовки позволяет больше - добро пожаловать на трассу экспертов или на крайняк порадоваться прохождению дропов и трамплинов вне гонки.
1.Схема добавлена
2. Поменять категорию можете. Трасса экспертов насыщена сложными тех.элементами и требует идеальных базовых технических навыков, вдумчивой прикатки. На крайний случай все сложные элементы имеют более простые и безопасные траектории.
Почему не было привычной еды как на этапах в Днепре и Харькове ? Бананы, чай, печеньки ? я уже не мог давиться этими компотами с имбирем и выпечкой (один пирожок и стаканчик давался бесплатно), купить дополнительно было возможным но хотелось банан или яблоко съесть (не так уж яблоки и дорого стоят) хотя стартовая регистрация была дороже чем обычно, чего стоит только приехать и пожить в Киеве, это не так дешево.
Короче говоря у меня остаются только одни вопросы после Киева. Если меня спросить, хочу ли я снова поехать в Киев на финал ЛКУ ? Я отвечу - Нет.