Що?
Класична гонка крос-кантрі (XCO) по двох підготовлених кільцевих трасах, "Хард" та "Лайт". Обидві нашпиговані фізичними та фановими (на "Хард" лякаючими) технічними елементами різного рівня.
P.S. Проте, все можна безпечно об'їхати. =)
Змагання проводяться з метою:
- збір коштів для ЗСУ;
- визначення найсильніших спортсменів;
- залучення молоді, осіб середнього та старшого віку до систематичних занять велоспортом;
- пропаганда здорового способу життя серед населення.
Загальне керівництво і організація гонки здійснюється командою Maryanoff team Telegram / Instagram / YouTube
Інформаційна підтримка: bikeportal.org.ua
Де та коли?
Велоперегони «Кросс Кантрі Тунелька» відбуватимуться 24 вересня 2023 року у Тунельній балці міста Дніпро.
Координати точки старту: 48.41404686925398, 35.03547586672794
Програма дня
- Реєстрація: з 9:30 до старту категорії
- Перегляд кіл: до 11:30
- Старт (траса Хард): 11:30 - 11:32
- Старт (траса Лайт): 13:15 - 13:30
- Нагородження (орієнтовно): 16:00
Дистанції трас
...
Категорії учасників
- «Open» - чоловіки 18 - 99 років
час заїздів 1:15-1:20 (орієнтовно 5 кіл) - «Дівчата» - дівчата 18 - 99 років. Якщо набереться 5+ учасниць, інакше категорія переноситься до траси Лайт.
час заїздів 1:00-1:10 (орієнтовно 4 кола)
Траса Хард:
Траса Лайт:
- «Open» - чоловіки 18 - 99 років
час заїздів 1:00-1:10 (орієнтовно 5 кіл) - «Майстри 40+» - категорія для учасників у віці 40 років та старше
час заїздів 1:00-1:10 (орієнтовно 5 кіл) - «Дівчата» - дівчата 18 - 99 років.
час заїздів 0:50-1:00 (орієнтовно 4 кола)
Реєстрація
Стартовий внесок:
- 250 грн
Стартовий внесок оплачується на при реєстрації на стартовій поляні.
Участь
До участі у велогонці допускаються особи віком 18 років і старше, на велосипедах з колесами 26, 28, 29 або 27,5 дюймів, які мають справні гальма на обидва колеса, пристосованих для участі в змаганнях по пересічній місцевості. Електровелосипеди до участі в заліку не допускаються. Організатори залишають за собою право не допустити учасника на велосипеді, технічний стан якого, не відповідає загальноприйнятим нормам. Наявність шолома - обов'язкова. Учасники, які не виконали ці умови, до участі не допускаються. Учасник, помічений на трасі без захисного шолома або в разі незащепленого шолома, ДИСКВАЛІФІКОВУЄТЬСЯ.
Кожен велогонщик несе персональну відповідальність за технічний стан свого велосипеда, за стан свого здоров'я та адекватність своїх дій впродовж всієї дистанції, що фіксується у розписці встановленого зразка, яка була ним підписана.
Нагородження
Учасники, що посіли 1, 2, 3, 4, 5 місця в абсолютній першості на дистанціях, нагороджуються грамотами та медалями. Мiсця з 6 по 10 нагороджуються грамотами.
Проходження дистанції
1.1 Після старту гонщики проходят по дистанції певну організаторами кількість кругів. Старт круга закривається в разі проходження фінішу гонки лідером відповідної категорії. Місце гонщика в підсумковому протоколі визначається по кількості пройденних повних кругів і часу, витраченій на їх проходження.
1.2. Правилами змагань дозволено пересування по трасі лише офіційно зареєстрованих гонщиків і організаторів змагань. Рух здійснюється строго у визначеному організаторами напрямі.
1.3. "Зрізання" маршруту, шляхом виходу за межі траси строгий заборонено і штрафується додаванням до результату штрафного часу (10 хвилин і більше) або ДИСКВАЛІФІКАЦІЄЮ, залежно від тяжкостi провини. Вихід за межі траси дозволений у виняткових випадках - якщо виникає перешкода, яку неможливо об'їхати в межах траси (завал, руйнування покриття траси і тп), при цьому об'їзд не повинен скорочувати дистанцію і не давати жодних переваг перед іншими гонщиками. Після маневру гонщик негайно повинен повернутися на трасу.
1.4. Лідирування дозволене, але лише в тому випадку, якщо гонщик слідує за іншим зареєстрованим гонщиком. Лідирування за транспортом або незареєстрованими гонщиками (велосипедистами) заборонене.
1.5. Гонщики, що пересуваються верхи на велосипеді, мають перевагу над гонщиками, що спішилися. Гонщики, що штовхають або несуть свої велосипеди, повинні пересуватися по найменш проєзжаємой частини траси в той момент, коли їх обганяють. Гонщики, що штовхають або несуть свої велосипеди, можуть обганяти велосипедистів, що їдуть, якщо вони не створюють перешкоди руху.
1.6. Гонщики, що обганяються на круг повинні поступатися дорогою лідерам. Ті, що обганяють повинні голосно оповіщати про намір обгону, крикнувши «обходжу справа» або «обходжу зліва». Безпечне проведення обгону є обов'язком того, що обганяє.
1.7. Коли два гонщики борються за місце на трасі, той, що лідирує не зобов'язаний поступатися позицією що обганяє (за винятком «кругів»). Проте, заборонені різка зміна траєкторії руху що обганяється і будь-які торкання (тілом або частямі велосипеда), з метою перешкодити руху. Що обганяє, у свою чергу, повинен забезпечити безпеку свого маневру.
1.8. Небезпечна їзда, використання лайливих виразів, образи і інші елементи неспортивної поведінки можуть стати приводом для запобігання, а при повторних порушеннях, і дискваліфікації. Міра покарання у кожному конкретному випадку визначається головним суддею гонки.
1.9. Вода і харчування можуть надаватися гонщикам ким завгодно і в будь-якому місці траси. Проте, гонщики не повинні створювати перешкод іншим учасникам, приймаючи воду і живлення. Розкидання упаковок, обгорток і тари на трасі заборонено.
2.1.Техзона організовується в районі стартового табору. Допускається ремонт і заміна велосипеда або окремих його частин. У техзоне учасники можуть отримувати технічну допомогу від кого завгодно. При поломці велосипеда на дистанції, гонщик має право самостійно або за допомогою членів його команди здійснити ремонт велосипеда і заміну частин велосипеда . При цьому гонщик і його помічники не повинні надавати перешкод іншим гонщикам. Не виконання цієї умови може спричинити запобігання і штраф. Якщо ремонт неможливий, круг необхідно закінчити пішки по трасі з велосипедом. Окрім цього на дистанції в місцях живлення можуть організовуватися техпункти з мінімальним набором запчастин і інструменту. Запчастини, інструмент і допомога на техпунктах можуть надаватися як організаторами, так і членами команд гонщиків.
Обставини непереборної сили (форс-мажор)
В разі виникнення обставин непереборної сили (погодних, соціальних, політичних і так далі), таких, що проведення змагань може стати небезпечним, гонка може бути перервана. В цьому випадку, фінальний протокол оформляється по результатах на момент ухвалення рішення про відміну.
Дане положення є офіційним запрошенням на змагання. Оргкомітет.